Regulamin

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Gold Point z siedzibą w Łodzi za pośrednictwem Hurtowni internetowej goldpoint.pl/hurt, zwanej dalej Hurtownią internetową.

§1

Definicje

  1. Sprzedawca – FJ Gold Point z siedzibą w Łodzi 93-192 ul. Senatorska 15, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 9820371361, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki który prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach Hurtowni internetowej sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
  2. Hurtownia internetowa – oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi sprzedaż w domenie goldpoint.pl/hurt.
  3. Aktywne Konto Użytkownika – konto Użytkownika, który reprezentuje aktywną działalność gospodarczą, wpisaną do rejestru płatników VAT.
  4. Użytkownik – osoba pełnoletnia reprezentująca firmę, poprzez Aktywne Konto Użytkownika, założone w Hurtowni internetowej.
  5. Klient – użytkownik, który w ramach Hurtowni internetowej zawarł Umowę sprzedaży.
  6. Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość, na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin Hurtowni internetowej.
  8. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  9. Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostaw Towarów.
  10. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Hurtowni internetowej, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  11. Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
§2

Postanowienia ogólne i korzystanie z Hurtowni internetowej

  1. Wszelkie prawa do Hurtowni internetowej, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Hurtowni internetowej zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.
  2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Hurtowni internetowej w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
  3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta,
  4. Sprzedawca wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie zdjęć produktów, pod warunkiem nie stosowania cen dumpingowych.

§3

Zakupy w modelu Dropshipping

  1. Opłacenia zamówienia Klient dokonuje wyłącznie w formie przedpłaty na podstawie faktury Proforma,
  2. W ramach wyboru dowolnej z dostępnych form wysyłki, Klient może zaproponować wysyłkę z oferty Poczty Polskiej, DPD, InPostu. Zmiany wraz z wybranym punktem odbioru, Klient podaje w uwagach do zamówienia.
  3. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów od Klienta oraz klientów Klienta,
  4. Sprzedawca przyjmuje i realizuje reklamacje.
§4

Płatność zamówień

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy oraz pozytywnej weryfikacji zamówienia.
    2. Pobranie u Dowstawcy - opłacenie zamówienia przy odbiorze przesyłki. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po pozytywnej weryfikacji zamówienia.
§5

Realizacja zamówień

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  2. Zamówienia realizowane są w terminie od 24h do 14 dni od złożenia zamówienia. Doręczenie do klienta następuje w ciągu 24h od nadania przesyłki. O ewentualnej zmianie terminu na dłuższy niż 24h Sprzedawca poinformuje Klienta.
  3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w Hurtowni internetowej liczony jest w dniach roboczych.
  4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  5. Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu lub spisania go osobiście na stronie internetowej Dostawcy.
  6. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy dokument potwierdzający Umowę sprzedaży.
  7. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Hurtowni internetowej przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
  8. Oznaczenie ID na metkach produktów nie obowiązuje w wycenie przedmiotów w Hurtowni Internetowej. Cena przedmiotu oraz ID produktów wskazanych na fakturze zakupowej są zdefiniowane w Hurtowni Internetowej, na stronach produktów oraz w zakładce z zamówieniem klienta. Różnica w wartości ID pomiędzy fakturą zakupu a ID na metce produktu nie jest podstawą do reklamacji.
§6

Rękojmia

  1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadość uczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na własny koszt na adres Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy.
  5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.
  6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.
  7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
§7

Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Sprzedawca nie przewiduje możliwości odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia. 
§8

Postanowienia końcowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  3. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.
  4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
  5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Hurtowni internetowej. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2022 r.
  9. Ostatnia aktualizacja regulaminu dnia 7 kwietnia 2023 r.


GOLDPOINT © 2024 | Wykonanie StronyInternetu.pl

Tagi: Hurtownia Biżuterii Srebrnej i Złotej, Srebrna Biżuteria, Złota Biżuteria, Najlepsza Oferta, Atrakcyjne Ceny, Wysoka Jakość, Szeroki Wybór, Naszyjniki, Bransoletki, Kolczyki, Pierścionki, Dbałość o Szczegóły, Niezawodność, Jakość