Przejdź do treści

-15% NA BiżuteriE SrebrnĄ - rABAT NALICZANY AUTOMATYCZNIE

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dołącz do świata goldpoint

Nowości oraz ekskluzywne rabaty wysyłane w formie wiadomości mailowych

Zwroty I Reklamacje

Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

 

 

  1. Przygotuj produkt do odesłania – odpowiednio go zabezpiecz, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  2. Dołącz dowód zakupu - paragon - (nie dotyczy reklamacji) oraz wypełniony formularz (do pobrania poniżej). W przypadku reklamacji opisz dodatkowo wadę produktu.
  3. Wyślij paczkę na nasz adres

GOLDPOINT

ul. Brzeźnicka 58/1

97-500 Radomsko

kontakt@goldpoint.pl / +48 886 899 066

 

  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do paczkomatów.
  • Produkty personalizowane (np. z grawerem) nie podlegają zwrotowi.
  • Nie udostępniamy etykiet kurierskich do zwrotu
  • Koszt przesyłki przy reklamacji zostanie zwrócony (14zł)
  • Produkty można zwrócić do maksymalnie 14 dni
  • Okres gwarancji wynosi 2 lata

(Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wynikającego z codziennego użytkowania (np. zarysowań, odbarwień) ani uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika)

  • Okres gwarancji na biżuterię pozłacaną wynosi 6 miesięcy.