Zwroty I Reklamacje
Jak dokonać zwrotu/reklamacji?
- Przygotuj produkt do odesłania – odpowiednio go zabezpiecz, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Dołącz dowód zakupu - paragon - (nie dotyczy reklamacji) oraz wypełniony formularz (do pobrania poniżej). W przypadku reklamacji opisz dodatkowo wadę produktu.
- Wyślij paczkę na nasz adres
GOLDPOINT
ul. Brzeźnicka 58/1
97-500 Radomsko
kontakt@goldpoint.pl / +48 886 899 066
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do paczkomatów.
- Produkty personalizowane (np. z grawerem) nie podlegają zwrotowi.
- Nie udostępniamy etykiet kurierskich do zwrotu
- Koszt przesyłki przy reklamacji zostanie zwrócony (14zł)
- Produkty można zwrócić do maksymalnie 14 dni
- Okres gwarancji wynosi 2 lata
(Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wynikającego z codziennego użytkowania (np. zarysowań, odbarwień) ani uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika)
- Okres gwarancji na biżuterię pozłacaną wynosi 6 miesięcy.





