Zamówienia realizujemy

24 godziny od momentu złożenia

od poniedziałku do piątku.

Ta strona odpowie na większość Twoich pytań: prawakonsumenta.uokik.gov.pl
Prawa konsumenta przysługują tylko osobom fizycznym
nie pobierającym faktur VAT na firmę.

  • Sklep internetowy Gold Point oferuje możliwość zakupów internetowych z opcją wysyłki lub odbioru osobistego dla wybranych produktów.
  • Zakupów dokonujesz poprzez dodanie określonych przedmiotów do koszyka. Dostępne opcje przesyłki są wyświetlane w zależności od produktów znajdujących się w koszyku.
  • Jeżeli w opisie występuje kilka wariantów kolorystycznych lub wzorów, podaj wybraną cechę w rubryce “Uwagi do zamówienia”. Nie wybranie cechy powoduje wysłanie przedmiotu losowo.
  • Zamówienia będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy. Potwierdzenie zostanie wysłane do klienta po sprawdzeniu dostępności przedmiotów.
  • Adres do wysyłki wprowadzony w podsumowaniu jest wiążącym adresem do wysyłki przedmiotu, chyba że został wybrany Paczkomat. Przekierowanie przesyłki jest dodatkowo płatne 100% ceny wybranej formy przesyłki. Klient pokrywa koszty zwrotu i ponownego nadania przesyłek nadanych na błędny adres.
  • Czas realizacji podany na stronach przedmiotów jest czasem liczonym od otrzymania wpłaty za zamówienie w dni robocze w godzinach pracy do przekazania przesyłki firmie doręczającej.
  • Zawsze sprawdzaj otrzymaną przesyłkę pod kątem uszkodzeń zewnętrznych w obecności kuriera. Zauważone nieprawidłowości zgłoś kurierowi w celu otrzymania protokołu szkody oraz nam, mailowo w celu rozpatrzenia reklamacji.