Zamówienia realizujemy
24 godziny od momentu złożenia
od poniedziałku do piątku.
Ta strona odpowie na większość Twoich pytań: prawakonsumenta.uokik.gov.pl
Prawa konsumenta przysługują tylko osobom fizycznym
nie pobierającym faktur VAT na firmę.
- Sklep internetowy Gold Point oferuje możliwość zakupów internetowych z opcją wysyłki lub odbioru osobistego dla wybranych produktów.
- Zakupów dokonujesz poprzez dodanie określonych przedmiotów do koszyka. Dostępne opcje przesyłki są wyświetlane w zależności od produktów znajdujących się w koszyku.
- Jeżeli w opisie występuje kilka wariantów kolorystycznych lub wzorów, podaj wybraną cechę w rubryce “Uwagi do zamówienia”. Nie wybranie cechy powoduje wysłanie przedmiotu losowo.
- Zamówienia będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy. Potwierdzenie zostanie wysłane do klienta po sprawdzeniu dostępności przedmiotów.
- Adres do wysyłki wprowadzony w podsumowaniu jest wiążącym adresem do wysyłki przedmiotu, chyba że został wybrany Paczkomat. Przekierowanie przesyłki jest dodatkowo płatne 100% ceny wybranej formy przesyłki. Klient pokrywa koszty zwrotu i ponownego nadania przesyłek nadanych na błędny adres.
- Czas realizacji podany na stronach przedmiotów jest czasem liczonym od otrzymania wpłaty za zamówienie w dni robocze w godzinach pracy do przekazania przesyłki firmie doręczającej.
- Zawsze sprawdzaj otrzymaną przesyłkę pod kątem uszkodzeń zewnętrznych w obecności kuriera. Zauważone nieprawidłowości zgłoś kurierowi w celu otrzymania protokołu szkody oraz nam, mailowo w celu rozpatrzenia reklamacji.